ارشیاخورشید سرزمین زندگیمان

روز مادر مبارک

1393/1/31 15:06
نویسنده : مامان ارشیا
262 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنینم امروز قشنگترین و شاد ترین روز منه قربون

شکل ماهت برم که برام پر از آرامشی وجود نازنینت منو

همیشه شاد میکنه از دیروز هی میگفتی مامان تو از کدوم

گل خوشت میاد میخوام برات گل بگیرم من هم باورم نمیشد

فدات شم الهی ولی امروز دیدم مثل اینکه یه کم دیر کردی گفتم

حالا ترافیکی چیزی پیش اومده یه هو دیدم با دوتا گل خوشگل

مثل خودت اومدی از سرویس مدرسه که پیاده شدی رفتی گل

فروش اخر خیابون و برام گل خریدی و روز مادر رو تبریک گفتی من

هم یه دنیا بوست کردم و بغلت کردم حسابی که اولین هدیه روز

مادر رو ازت گرفتم پسرم دستت درد نکنه که منو شرمنده کردی

قربونت بشم که عقلت همینا رو قد داده بخری فدای عقل و

سلیقه ات که بینهایت از هدیه دادنت ذوق کردم و داشتم رو

ابرها سیر میکردم چه لذت دلنشینی بود برام که از دست پسر

نازنیننم هدیه گرفتم خدایا شکرت که این فرشته نازنین رو برام

هدیه دادی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام(مامان اميرحسين)
31 فروردین 93 15:26
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری! مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی! مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری! مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد! مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود! مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن… روزت مبارك
مامان عرفان
3 اردیبهشت 93 9:00
آره راس ميگي چه تفاهمي .
مامان عرفان
3 اردیبهشت 93 9:01
اما مال تو دو تا شاخه گله هاااا
خاله مهری
14 اردیبهشت 93 11:38
عزیزم ارشیا جون دستت درد نکنه افرین به تو گل پسر