ارشیاخورشید سرزمین زندگیمان

ارشیا جونم بلاخره دوچرخه vivaرو خریدی

1393/2/13 20:31
نویسنده : مامان ارشیا
427 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم قربونش برم الهی از پارسال تابستون برا دوچرخه vivaهلاک شده بود من و

بابایی هم میگفتیم فعلا نمیشه پارسال برات دوچرخه ات رو عوض کردیم حالا یه سه

سالی همون رواستفاده کن بزرگتر که شدی vivaمیخریم ولی مثل اینکه نشد و حرف

ارشیا رو کرسی نشست دیروز که رفته بودن دوچرخه قبلیش رو تعمیر کنن اونجا نمی

دونم چی شده بود که دیدم ارشیا با هارای هورای در رو میزنه تا باز کردم دیدم داره

 از خوشحالی پرمیزنه مامان بیا vivaخریدم 900000 تومن من هم بلاخره خوشحال

شدم ارشیاجونم قربونت بشم مبارکت باشه ایشالا چرخاش خوب بچرخه انا هم خونه ما

مهمون بود  گف یه تخم مرغ بزارزیرچرخش خوب بچرخه من هم وسط حیاط یه تخم مرغ

گذاشتم از روش رد شدی پسرم خدا سایه بابا رو از سر کوتاه نکنه فدای بابایی بشم که تو

زندگی برامون کم نمیزاره خدا براش همیشه سلامتی بده دستش درد نکنه امیدوارم تو هم

پسر خوبی باشی و همیشه حرف بابا و مامانو گوش کنی و بعد این ایشالا ماشین بخری

                                           بغلبغلبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مهری
14 اردیبهشت 93 11:34
عزیزم مبارکت باشه انشاله به خوشی استفاده کنی
خاله مهری
14 اردیبهشت 93 11:36
دست بابایی هم درد نکنه و انشاله زیر سایه هم سلامت و شاد باشید
مامان سلدا
20 اردیبهشت 93 19:05
عزیزم مبارکه ایشالا روزی برسه ماشین بخری