ارشیاخورشید سرزمین زندگیمان

ارشیا و مختار نامه

1392/9/26 0:21
نویسنده : مامان ارشیا
242 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا ارشیا که از مدرسه میاد ناهارش رو میخوره تلویزیون 

فیلم مختار نامه رو پخش میکنه ارشیا هم خیلی با علاقه تماشا

میکنه امروز دیدم تحت تاثیر قرار گرفته من که اشپزخونه بودم

صدای تق توق میاد برگشتم دیدم بیچاره پلنگ صورتی رو میکوبه

این ور اونور پرسیدم چیکار میکنی اشی جون گف این پلنگ شمر 

هس من هم مختار دارم میکشمش امام حسین پیروز شه ورداشته

با لنت چن تا مداد براش چسبونده میگه اینا تیر کمون هستن من 

زدمش این کفش کن هم شمشیرم هس تو دستم نگه داشتم 

بکشمش بیچاره پلنگ صورتی چه گناهی کرده خدا میدونهقهقههقهقههقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان عرفان
26 آذر 92 9:17
مامان عرفان
26 آذر 92 9:18
عرفان هم هر روز اين مختار نامه را ميبينه . تا حالا دوبار كل سريال را ديده اما الان براي بار سوم داره سريال را دنبال ميكنه . يادم باشه نذارم عرفان ارشيا جون را اين مدلي ببينه كه بعدا نمي تونم نگهش دارم .
مامان عرفان
30 آذر 92 11:43
شب یلدا غروب پاییز نیست ، طلوع زمستان نیست !!! شب یلدا بهانه ایست برای غروب غمها و طلوع شادیها
مامان عرفان
3 دی 92 9:19
يلدا خوش گذشت ؟؟؟؟
مامان ارشیا
پاسخ
عزیزم جات خالی خیلیییییییییییییییی
مامان آیهان
3 دی 92 19:32
جو با حالی گرفتت خاله