ارشیاخورشید سرزمین زندگیمان

ارشیا و دوچرخه اش

1392/3/26 21:34
نویسنده : مامان ارشیا
218 بازدید
اشتراک گذاری

    

ارشیا جون چن روزی میشد که برا دوچرخه ات گیر داده بودی

هرروزمیگفتی من اینو نمی خوام من دوچرخه ویوا می خوام

بابایی هم میگف اینو پارسال برات خریدم کلاس پنجم که رفتی

برات ویوا میخرم الان بخرم برات بزرگ میشه نمی تونی سوار 

بشی خلاصه بعدا برا چرخ جلوییش و چراغش گیر دادی که باید

براش چراغ وصل کنم و چرخ جلوییش رو عوض کنم مارک ویوا بخرم

دیروز دیگه طاقتت طاق شد رفتی مغازه با سینا رفته بودین عوضش

کنی که اقا تعمیر کار(بابای شایان)گفته بود فردا بیا ببر اومدی خونه

گفتی مامان میخوام پولام رو جمع کنم براش چراغ هم وصل کنم

امروزکلاس زبان داشتی برام گفتی نیا دنبالم بزار بابا بیاد که بریم

دوچرخه ام رو بگیریم من مشغول غذا پختن بودم که دیدم داری در 

رو از جاش میکنی تا در رو باز کردم دیدم بینهایت خوشحالی بهم 

گفتی مامان زود بیا نگاش کن هم چراغ وصل کردم هم چرخ ویوا

اونقدر خوشحال بودی مثل اینکه دنیا رو برات داده بودن برات گفتم

ارشیا جون مگه قرار نبود ازامروزپول بستنی وپفک وکیکت روجمع

کنی ببری چراغ وصل کنی گفتی اخه دیدم بابا ازعابربانک پول

ورداشت دیدم پولش زیاده گفتم بزار چراغ هم وصل کنه باباهم قبول

کردپسرم مامان میخواست برات یادبده که ادم همه پولهاشو خرج 

نمیکنه عزیزم بایداز الان پول جمع کردنو یادبگیری خیلی ذوق 

میکنی میگی تا ترمز میکنم از چرخ عقبیش همه خاکهای زمین

مثل دود میره هوا بیاین منو ببینین عزیز دلم ای کاش آدم همیشه

تو عالم بچه گی باشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان عرفان
28 خرداد 92 8:38
شرمنده شرمنده ببخش كه كامنت را كه فرستاده بودي برا ني ني گپ حالا ديدم . ببخش دير شده . باز هم بيا و خبرم كن .
مامان عرفان
28 خرداد 92 9:15
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊
ریحانه و حنانه
28 خرداد 92 12:46
سلام دوست خوبمون ارشیا جان انشاله همیشه شاد باشی و از همه چیزای کوچیک و بزرگ تو زندگیت لذت ببری
مامان عرفان
29 خرداد 92 9:37
اگر نهايت دوست داشتن در قطره هاي باران است من درياها را به شما تقديم مي كنم
نگار
30 خرداد 92 9:09
به نظرسنجي دعوتي عزيزم
نگار
1 تیر 92 8:10
عزيزم نظرسنجي در وب عرفان را ميگم ديگه . اگه نميتوني سوالها را كپي پيست كني من برات بفرستم .