ارشیاخورشید سرزمین زندگیمان

روزگار کودکی

1392/3/26 13:42
نویسنده : مامان ارشیا
200 بازدید
اشتراک گذاری

آسمان آبی دل من ارشیای عزیزم!

روزای قشنگیه...

روزای با تو بودن رو می گم

این روزا روزای تکرار نشدنی و فراموش نشدنیه

روزای قشنگی که پر از سادگی و پاکی کودکیه

روزای قشنگی که پر از مهربانی و بی رنگی و بی مهریه

روزایی که بی حساب و کتاب مهر می ورزی و عشق می دهی 

از کینه و قهرو ... خبری نیست

تو یک فرشته ای فرشته ی خوبی ها مهربونی ها دوستیها عشق و آرامش

آسمانی هستی بهشتی هستی پاکی...پاک

می خواهم همیشه این طور باشی و بالهای نامرئی فرشته بودنت رو زمین نگذاری

عاشق نگاههای معصومانه و پاکت هستم

عاشق دستهای کوچک و پر از التماست هستم

وقتی نگاهت می کنم فقط فرشته بودن رو از تو یاد می گیرم

روزاوقتی میخوابی دلم براصدات براهای هوی که توخونه راه میندازی تنگ میشه

این روزا روزای قشنگیه چی بگم!

از اول همه ی روزای با تو بودن برام لذت بخش و شیرین بوده و هست

بعضی روزا که دورت شلوغ باشه منو یادت میره

اما من لحظه ای تو رو از یاد نمی برم دنبالتم دورت میگردم

من یه مادرم!

یه مادر پر از دلواپسی و نگرانی...

که می خوام تو رو همیشه داشته باشم

اینو بدون که همیشه پشتت هستم و میتونی مثل یه ستون بهم تکیه کنی

اونوقت دلواپسی ها مال من میشه و دلخوشی هات مال تو

یادم رف که بگم بابایی هم عاشقته و به وجودت می باله

بدون که بدون هیچ چشم داشتی همیشه و هر جا که باشی

فقط خوبی و خوشی و موفقیت تو رو می خواهم

اینکه عاشق باشی و عشق بورزی و دستت محبت ارزونی همه باشه

عاشقانه دوستت داریم و لحظه به لحظه بهت عشق می ورزیم

مهرت و عشقت پاینده باد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)