ارشیاخورشید سرزمین زندگیمان

اینگونه باش عزیزم...

1392/9/9 22:32
نویسنده : مامان ارشیا
395 بازدید
اشتراک گذاری

خودخواهانه ترین کلمه من است ...از آن حذر کن

سازنده ترین کلمه گذشت است...آن را تمرین کن

بی رحم ترین کلمه تنفر است...از بین ببرش

عمیق ترین کلمه عشق است...به آن ارج بده

ناپایدارترین کلمه خشم است...آن را فرو ببر

حسرت انگیز ترین کلمه حسادت است...از آن فاصله بگیر

زشت ترین کلمه دو رویی است... یک رنگ باش

تاریک ترین کلمه نادانی است...آن را با نور علم روشن کن

ارزشمند ترین کلمه بخشش است...سعی خود را بکن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان عرفان
11 آذر 92 8:51
نرگسي جونم عاشق اين جملات پرمعني ات هستم
مامان عرفان
11 آذر 92 8:51
خوبي عزيزم ؟؟؟ ممنون شما خوبین عرفان جون خم خوبه چه خبرا عرفان با درساش چیکار میکنه خوب میخونه؟
مامان عرفان
13 آذر 92 13:41
چه خبرا نرگسم ؟؟؟؟
مامان ماهان
13 آذر 92 16:33
خیلی خوبه
مامان عرفان
16 آذر 92 9:37
عزيزم آره برف بازي كرديم . شما چي ؟ اينجا كه هوا خيلي سرده . اونجا چي ؟؟؟؟
مامان ارشیا
پاسخ
ما هم همین طور البته من که نه ارشیا با دوستاش بازی کرد هوا هم خیلی سرده خاله اومد دیگه خدا به دادمون برسه سردمون نشه
مامان عرفان
20 آذر 92 8:12
مي دوني چيه ؟ اصلا فكر كنم ما هرچي سرما ميكشيم از دست شما ميكشيم . سرماي شما خيلي شديده به ما هم اثرش ميرسه .
مامان ارشیا
پاسخ
اره عزیزم من تبریز که دانشجو بودم اخه کاردانی رو اونجا خوندم تا هوا سرد میشد همه میگفتن سرمای سراب اومده ای داد نمیدونم چرا این تبریزیها همش به ما گیر میدنبرا ما نمیدونم از کجا میاد برم براشون گیر بدم
مامان عرفان
24 آذر 92 9:29
سلام خانومي شما نيستي يا ما ؟؟؟ راستش چند روز بود حوصله نداشتم . ببخش