ارشیاخورشید سرزمین زندگیمان

ماه قشنگ آبان باآمدنت تمام انتظارهاوآرزوهام به پایان میرسد

1392/8/13 20:22
نویسنده : مامان ارشیا
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر ماه آبان

سلام برماه قشنگ آبان

سلام برماه عشق ومهربونی

سلام برماه پاییزی من

سلام برماه رویایی من

ارشیای قشنگم

همین قدربگوییم که دنیابدون ماه پاییز زیبا نیست

همین قدربگوییم که پاییز بدون ماه آبان زیبا نیست

وقتی که باد پاییزی بهقلبم می وزد...

تمام انتظارهاوآرزوهایم به پایان میرسد

ای باران عشق همیشه برقلبم ببار...

این حال و هوای پاییزی مرا دیوانه می کند

برای من احساسی تازه می دهد...

چشم انتظار قدم هایت بیقرار از رسیدنت

حال و هوای من در این روزهای پاییزی

حال و هوای شکفتن غنچه های بهاریست

حالا وقت سبز شدن رویاهای عاشقانه من است...

بهار من پاییز است...

لحظه ی طراوت و تازگی من همین پاییز است

همین آبان است

با طلوعت طلوع می کنم

طلوع می کنم با افتخار در میان این برگهای ریزان 

تو نمی فهمی حال مرا در میان این برگهای زرد درختان

تو نمی فهمی اینک غرق چه رویایی ام

تا پاییزی نباشی نمی فهمی اینک چه حالی ام...

می وزد نسیم پاییز به سوی قلبم به سوی قلبت...

آغازی دوباره رویایی رنگین آرزویی شیرین

جشن میلادت و سالگرد ازدواجمان

در زیر باران برگهایی طلایی رویاییست

این دنیا بدون پاییز زیبا نیست...

ماهی که تو و بابایی به دنیای من آمدید

و تمام دنیای من شدید

همین آبان است آبان تن طلایی

راستی که خوش به حالت بچه ی خوب و زیبا

ماه به این قشنگی

تو آمدی به دنیا...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مهری (ریحانه و حنانه)
16 آبان 92 9:15
سلام بر روی ماه ارشیا جان
مامان عرفان
16 آبان 92 11:52
چه متن قشنگ و رومانتيكي .
مامان عرفان
16 آبان 92 11:52
مامان عرفان
16 آبان 92 11:52
عزيزم سالگرد ازدواج ما هم در آبان هست . اما من از پاييز و زمستان از بچگي خوشم نمياد . فقط بهار را دوست دارم .