ارشیاخورشید سرزمین زندگیمان

اولین روز مدرسه(کلاس دوم)

1392/7/1 23:04
نویسنده : مامان ارشیا
561 بازدید
اشتراک گذاری

              عکس اولین روز مهد (مهد کودک آنا)

                          پیش دبستانی(غیر انتفاعی کاوش)

                           کلاس اول(غیر انتفاعی الفدیر)

                        کلاس دوم (غیر انتفاعی الغدیر)

           چشم و چراغ خونمون عزیز دلمون قربونت بشم امروز اولین

روز مدرسه ات بود یه سال هم بزرگتر شدی رفتی کلاس دوم

من وبابایی خیلی خوشحال بودیم که پارسال رو با موفقیت به  

به پایان رسوندی داری میری کلاس دوم امسال هم ایشالا مثل

پارسال درسات روخوب میخونی و با موفقیت به پایان میرسونی

فدات بشم الهی، امروز دیگه مثل روزهای قبل 11بیدار نشدی 7

همه بیدار شدیم بابایی رف نون تازه گرفت یه ذره مثلا صبحانه

خوردی آماده شدی ازت عکس گرفتم از زیر قرآن رد کردم دنبالت 

صدقه دادم فرستادم با بابایی رفتین برا معلمت گل بخرین برین

بعدش بابایی تل زد که مدرسه هنوز برنامه بازگشاییش تا 11

ادامه داره حاضر شو بیام ببرمت پیش ارشیا من برم مغازه تا 11

نمیتونم بمونم من هم تندی آماده شدم اومدم از دیدنت بینهایت

ذوق کردم الهی من فدات شم که تو صف گل به دست وایستاده

بودی من هم هی قربون صدقت میرفتم ساعت 11.30 برنامه

تموم شد هر کی رفت کلاس خودش آقا معلم برنامه تون رو داد

اومدیم خونه طبق معمول مامان مشغول آشپزی و تو با اصرار

زیاد رفتی مغازه که از فردا دیگه نمیتونم برم درسم زیاد میشه

الان هم که لالا کردی من هم دارم برات خاطره مینویسم قراره

بلند که شدی بریم کم  کسر دفترهات رو که امروز معلمت گفته

بخریم موفق باشی عزیزم آرزوی بهترینها رو برات دارم.

                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان عرفان
2 مهر 92 8:58
آقا ارشيا كلاس دوم رفتنت مبارك باشه .
مامان عرفان
2 مهر 92 9:00
عزيزم ببخش من يك معذرت خواهي بهت بدهكارم . مي دونستم ارشيا و عرفان يك سال باهم اختلاف دارن اما يادم نبود كدوم بزرگتر هست . ببخش گلم كه اشتباه گفتم
مامان عرفان
2 مهر 92 9:01
عزيزم ديروز نتم قطع شد زنگ زدم گفتن تنظيمات مودم ات به هم خورده بايد بياري تنظيمش كنيم . امروز ميبرمش . ببخش كه ديروز نتونستم بيام نت .
مامان عرفان
2 مهر 92 9:02
ووووواي شما در اين دو سه سال چقدر مهد و مدرسه عوض كردين ؟
مامان عرفان
2 مهر 92 15:41
سلام عزیزم بیا نی نی گپ
مامان عرفان
3 مهر 92 9:00
عزيزم پس چرا نمياي ؟ كجايي ؟
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
3 مهر 92 9:46
عزیزم انشاله روزی برسه که اماده بشه بره دانشگاه اونم تو بهترین رشته و دانشگاه
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
3 مهر 92 9:49
نرگس جون پنج سالی هم ما خانوم معلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بودیم ولی یادم نمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد برامون گل بیارن تـــــــــــــــــــــــــــــــــــو چطور آوردن برات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان عرفان
7 مهر 92 12:56
نرگس جونم كجايي ؟ خيلي نگرانتن . بابا خبر بده . ناسلامتي قرار بود قرار بذاريم بياييم وب . پس چي شد ؟
مامان عرفان
8 مهر 92 7:52
خانومي ؟ خانومي ؟ كجايي پس آخه ؟ يك شماره تلفني ؟آدرسي ؟ خدايا چه جوري از حالش باخبر بشم ؟؟؟؟
مامان عرفان
10 مهر 92 8:52
مامان عرفان
12 مهر 92 18:56
امان از دست این مودمهای وقت نشناس .
مامان عرفان
14 مهر 92 17:54
مامان عرفان
19 مهر 92 14:22
مامان عرفان
23 مهر 92 8:39
بابا يك مودم چقدر طول ميكشه بخري . دلمون پوسيد بابا زود باش . لب تاب را رو كن . با لب تاب بيا وب . فكر ما هم باش آخه دلمون تنگ شد .
مامان عرفان
29 مهر 92 8:07
عزيزم دو شب قبل آمده بودم ني ني گپ . ديدم انگار ايشالا مشكل برطرف شده و آنلاين شدي . اما هرقدر منتظر شدم جواب ندادي .