ارشیاخورشید سرزمین زندگیمان

ارشیا جونم ترم 5زبانکده رو تموم کردی

1392/5/16 23:07
نویسنده : مامان ارشیا
198 بازدید
اشتراک گذاری

 

آفرین به این گل پسر تاج سر که ترم 5 زبانکده رو تموم

کردوواردترم6شدعزیز دل مامان من این روزها خیلی باهات

تمرین میکنم و خدا رو شکر انگلیسیت خییییییییییلی عالی

شده ولی بعضی وقتها حوصلت سر میره و میگی تمرین

نمی کنم اما من اصلا حوصلم سر نمیره آخه اگه حوصله

مامان سر بره بازنده میشیم بازندهبازندهعزیزم من عاشق تو

و بابایی هستم فدای هردوتون بشم الهی شمادوتافرشته

هستین که خدا برام هدیه داده عشقم برا شما خیلی عشق

شیرینی هس خدا هیچوقت این عشقو ازم نگیره ایشالا شما

بهترین واژه زندگی من هستین و بهترین صدای دنیا صدای خنده

 شماست.

           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان عرفان
17 مرداد 92 10:47
به به آفرين به آقا ارشياي گل و گلاب . ماشالا ديگه انگليسي را فول شدي .
مامان عرفان
17 مرداد 92 11:20
عزيزم پيشاپيش عيدت مبارك
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
27 مرداد 92 13:13
آفرین به ارشیا جون امیدوارم همیشه موفق باشی
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
27 مرداد 92 13:14
البته دست نرگس جون هم درد نکنه خیلی برات زحمت میکشه عزیزم باید قدر مامانتو حسابی بدونی و اذیتش نکنی
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
27 مرداد 92 13:16
الله بیر بیریزه چوخ گورمه سین همیشه زیر سایه هم و با عشق هم به خوشی زندگی کنید