ارشیاخورشید سرزمین زندگیمان

نظر سنجی

1392/4/5 22:29
نویسنده : مامان ارشیا
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزمن ازطرف نگارجون مامان عرفان به این نظرسنجی دعوت شدم که ازش تشکر میکنمقلب.

 

اگه ماهی از سال بودم   آبان چون منو یاد روزهای عروسیمون و به دنیا اومدن ارشیا جونم که با وجودش مادر شدم میندازه.

 

اگه روزی از هفته بودم  پنجشنبه چون فرداش جمعه است و همه دور هم جمع .

اگه عدد بودم  بیست چون دوست دارم همه چیم بیست باشه .

اگه نوشیدنی بودم  آب چون بهترینه.

اگه ثواب بودم   کمک به نیازمند.

 

اگه درخت بودم  درخت سیب چون میوه اش همه جور کارایی داره درختش هم که سایه داره.

 

اگه میوه بودم  هلو.

اگه گل بودم  گل نرگس چون اسم خودم هس.

اگه اب و هوا بودم  ملایم چون نه زیاد گرما خوبه نه زیاد سرما.  

اگه رنگ بودم  سبز چون رنگه طبیعت هس طبیعت هم واقعا زیباست. 

اگه پرنده بودم  گنجشک.                                                                                                                                                                   

 اگه صدا بودم   صدای بارون.

 گه فعل بودم  خریدم چون از خرید کردن لذت میبرم.

اگه ساز بودم  ویلون.

اگه عضوی از بدن بودم  چشم.

اگه بخشی از طبیعت بودم  جنگل.

اگه یه حس بودم  حس همدردی.

   من هم با اجازه دوستان خاله مهری ریحانه و حنانه جون رو به این نظر سنجی دعوت میکنم با تشکر از شما.                                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان عرفان
6 تیر 92 9:49
تبريكي براي آبان ماه : از الان خيلي خيلي پيشاپيش تبريك ميگم سالگرد ازدواجتان را .
مامان عرفان
6 تیر 92 9:50
نرگس جون همه چيزت بيسته بيست .
مامان عرفان
6 تیر 92 9:52
اي هلو ، اي سيب ، اي نرگس ، اي ملايم ايشالا كه هميشه سبز باشي و باطراوت .
مامان عرفان
6 تیر 92 9:53
اي حس همدردي ، در مورد خريد كاملا باهات موافقم و باهات همدردي مي كنم . واقعا حسي كه آدم هنگام خريد داره هيچ وقت ديگه نداره . حسي در حد بيست و بالاتر از آن .
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
8 تیر 92 9:03
عزیزم تو همیشه بیست بودی و هستی مثل آب ، مثل گل نرگس ، مثل رنگ طبیعت
خاله مهری (ریحانه و حنانه)
8 تیر 92 9:06
راستی ای حس همدردی موقع خرید منم با تو و مامان عرفان جون هم دردم
مامان عرفان
8 تیر 92 9:35
ممنونم . من هم دوست دارن ببينمت . من به خاطر كارم زياد نميتونم برم جايي ، باباي عرفان تكنسين ارتوپدي هست . با باباش شركت فني ارتوپدي دارن يعني كفش و كف طبي . شما هم اگه اين طرفها اومديد به ما سر بزنيد .
مامان عرفان
8 تیر 92 9:38
ما قبلا ها زياد از شهر شما رد شديم . نزديكيهاي شهرتان سه تا موتور آب هست كه معمولا اونجا نگه ميداريم و آبي به صورت ميزينيم و ميريم . موقع برگشتن ، ماست و كره هم ميگيريم و برميگرديم .
مامان عرفان - نگار
20 تیر 92 13:03
ممنون عزيزم . ارشيا جان چطوره
مامان عرفان
25 تیر 92 11:09
تمام زیبایی ها با یک دنیا مهربانی پیشکش وجود آسمانیست که همتا ندارد