ارشیاخورشید سرزمین زندگیمان

سیزده بدر 1394

1394/1/16 1:21
نویسنده : مامان ارشیا
460 بازدید
اشتراک گذاری

چن روز پیش خاله زهره اینا اومده بودن سراب قرار شد 

خاله طلایه اینا هم که با دوستاشون رفته بودن شمال

و سرعین برگشتنی بیان سراب خاله زهره و مامان جون

اینا رو هم وردارن برن تبریز سیزدهم هم با هم برن بیرون

ما هم با اصرار ارشیا خان دنبال اونا راه افتادیم رفتیم 

ولی اصلا برام خوش نگذشت چون کمر بابایی اذیت

میکرد نتونست بیاد و ما تنهایی رفتیم من هم اصلا

دلم راضی نبود بدون بهی جونم برم ولی چون ارشی 

جون خیلی ناراحت شد و اصرار کرد که من میخوام با

سام و سلدا و پانیا برم بازی کنم ناچار رفتم خلاصه

طرف جاده باسمنج روستای هروی رفتیم و برا اشی

خیلی خوش گذشت ایشالا صد تا نه هزار تا  سیزده

ببینی پسرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گل پسر
16 فروردین 94 10:06
سلام . سال نو تون مبارك . ببخش بابت تبريك ديرهنگام. امسال به خاطر شكستگي دستم حوصله هيچ كاري رو ندارم . وگرنه تصميم داشتم زودتر از اينا بيام برا تبريك