ارشیاخورشید سرزمین زندگیمان

اخرین روز 8 سالگیت

1392/8/18 16:53
نویسنده : مامان ارشیا
406 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو هزاران هزار مرتبه شاکرم به خاطر داده ها و نداده هایش که داده ها رحمت ونداده هایش حکمت است عزیز دلم زیبای من امروز آخرین روز 8سالگیت هس و خدا رو شکر یک سال هم بزرگتر شدی نمی دانم با چه زبانی از خدا تشکر کنم که فرشته زیبای به این قشنگی رو به من هدیه داده است قربونت بشم ارشیا جون تو همه زندگی ما هستی ما بی تو هیچ و پوچیم تپش قلب تو بهترین آهنگ زندگی ماست وقشنگ ترین رورمون روز شکفتنت.روزی که به دنیا آمدی آرامش بخش روح و روان ما شدی با تو دنیا برامون زیباتر شد تو بهانه ی آرامش منی عزیز دل مامانی با من باشی دوستت دارم تنها باشم دوستت دارم هر جا باشی و باشم دوستت دارم عزیزم اگر در حق مادری کوتاهی کردم مرا ببخش تو تک فرزند عزیز منی دوست دارم دنیا همیشه به کامت شیرین باشه نهایت تلاشم رو میکنم که چیزی از مادری کم نزارم و از آنجه که لایق و شایسته توست دریغ نکنم بابایی هم همین طور عزیز دلم من با تو آرامم اگه تو نباشی من بیقرارم گل پسرم شادی تو ضامن بقای ماست این تویی که به لحظه لحظه ی زندگیمون رنگ شادی و نشاط میدهی پس بخند و لذت ببر که ما خوشیم به خوشی تو و شادیم با شادی تو. گل خوش بوی زندگیمون بزرگتر که میشی هر روز بیش از پیش عشق من و بابایی هم نسبت به تو عمیق ترمیشه زیبای من امیدوارم همیشه لبخند در لبانت عشق در قلبت لطف در نگاهت محبت در چهره ات و بخشش در رفتارت جاری باشد موفق باشی عزیزم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان عرفان
20 آبان 92 8:52
اين پستهاي جديد را چه وقت گذاشتي من نديدم ؟؟ هان ناقلا ؟؟؟؟؟ عجب بلايي هستي تو دختر .